Yazar : Unknown 3 Ekim 2013 Perşembe


Sanatçı: Hüseyin Altın
Albüm:  Tüm Albümleri (Diskografı)
Yıl: 1970-2012
Genre: Türk
Format: Mp3 128-192 Kbps 44100 KHz
Parça sayı:  303
Dosya boyutu: 1,21 GB

1975-Hüseyin Altın - Hazan Kuşları (Mutsuzum)

Hüseyin Altin - Allah Sevmis Yaratmis.MP3
Hüseyin Altin - Bana Degil Ona Sor.MP3
Hüseyin Altin - Eyvah.MP3
Hüseyin Altin - Gidiyorum.MP3
Hüseyin Altin - Gonul Hikayem.MP3
Hüseyin Altin - Hazan Kuslari.MP3
Hüseyin Altin - Kendime Sordum.MP3
Hüseyin Altin - Mutluluk Ver.MP3
Hüseyin Altin - Mutsuzum.MP3
Hüseyin Altin - Sevdalim.MP3


1978-Hüseyin Altın - Divane
Hüseyin Altin - Bir Kulunu Cok Sevdim.mp3
Hüseyin Altin - Bir Mecbunum.mp3
Hüseyin Altin - Derdim Benimle Beraber.mp3
Hüseyin Altin - Divane.mp3
Hüseyin Altin - Gitme Sevgilim.mp3
Hüseyin Altin - Hos Geldin.mp3
Hüseyin Altin - Istanbulu Fet Etsem.mp3
Hüseyin Altin - Kabahatim Sevmekse.mp3
Hüseyin Altin - Yüce Daglara Kar Yagdi.mp3


1980-Hüseyin Altın - Klasikleri

Hüseyin Altın - Beterin Beteri Var.mp3
Hüseyin Altın - Bir Sokak Çeşmesi.mp3
Hüseyin Altın - Bu Dünyanın Acıları.mp3
Hüseyin Altın - Esrarlı Gözler.mp3
Hüseyin Altın - Gönül Hasta.mp3
Hüseyin Altın - Gör Halimi.mp3
Hüseyin Altın - İki Yabancıyız.mp3
Hüseyin Altın - İsyanları Oynuyorum.mp3
Hüseyin Altın - Merhaba Gurbet.mp3
Hüseyin Altın - Şaşkın.mp3


1987-Hüseyin Altın - Dert Durağı

Hüseyin Altin - Askin Beni Harap Etti.mp3
Hüseyin Altin - Cildirtma Beni.mp3
Hüseyin Altin - Dert Duragi.mp3
Hüseyin Altin - Dert Kitabi.mp3
Hüseyin Altin - Dönde Geriye Bak.mp3
Hüseyin Altin - Dünyami Yikmasaydin.mp3
Hüseyin Altin - Gel Kabrime.mp3
Hüseyin Altin - Haksiz Kullar.mp3
Hüseyin Altin - Kapindayim Tanrim.mp3
Hüseyin Altin - Kolay Kolay Sevmem Artik.mp3


1987-Hüseyin Altın - Gurbet Dağları

Hüseyin Altin - Acilar Duvari.mp3
Hüseyin Altin - Bitmiyor Zalim.mp3
Hüseyin Altin - Dertlerin Sahibi.mp3
Hüseyin Altin - Gurbet Daglari.mp3
Hüseyin Altin - Gurbet Daglari (Long Version).mp3
Hüseyin Altin - Hep Aski Aradim.mp3
Hüseyin Altin - Ömür Yalanmis.mp3
Hüseyin Altin - Sat Git Anasini.mp3
Hüseyin Altin - Seninle Ölmek Isterim.mp3
Hüseyin Altin - Sevgilim Aldatti.mp3
Hüseyin Altin - Terkedilmis Gibi.mp3
Hüseyin Altin - Unuturum Ben Seni.mp3
Hüseyin Altin - Zamana Yazik.mp3


1990-Hüseyin Altın - Deli Sevdam

Hüseyin Altın - Bir Görüşte Aşık Oldum.mp3
Hüseyin Altın - Deli Sevdam.mp3
Hüseyin Altın - Delirmiş Bu Gönlüm.mp3
Hüseyin Altın - Düşmanlara Ne Gerek.mp3
Hüseyin Altın - Gardiyan.mp3
Hüseyin Altın - Gurbet Sokakları.mp3
Hüseyin Altın - Ha Vurur.mp3
Hüseyin Altın - Üç Büyük Devirdik.mp3
Hüseyin Altın - Yaz Güneşi.mp3
Hüseyin Altın - Yürü Yürü.mp3


1991-Hüseyin Altın - Çileler

Hüseyin Altin - Bu Ne Acayip Dünya.mp3
Hüseyin Altin - Caresiz Siklar.mp3
Hüseyin Altin - Cileler.mp3
Hüseyin Altin - Cok Yazik.mp3
Hüseyin Altin - Görhalimi.mp3
Hüseyin Altin - Iciyorsam Sebebi Var.mp3
Hüseyin Altin - Mutlu Günler.mp3
Hüseyin Altin - Mutluluk Ver.mp3
Hüseyin Altin - Nefarkeder.mp3
Hüseyin Altin - Sucumuz Insan Olmak.mp3
Hüseyin Altin - Takilmis Gider.mp3


1991-Hüseyin Altın - Dört Duvar Arasında

Hüseyin Altin - Allah Vergisi.mp3
Hüseyin Altin - Bu Oyku Kalir.mp3
Hüseyin Altin - Dort Duvar Arasinda.mp3
Hüseyin Altin - Erkek Sozu.mp3
Hüseyin Altin - Goze Almisim.mp3
Hüseyin Altin - Kendi Eserini Tanimadin Mi.mp3
Hüseyin Altin - Ne Diye Arayip Sorayim Seni.mp3
Hüseyin Altin - Opeyim Biraz.mp3
Hüseyin Altin - Sevildigini Bil.mp3
Hüseyin Altin - Yenilme Gururuna.mp3


1999-Hüseyin Altın - Altın Şarkılarım

Hüseyin Altın - Aşıkar (Kendime Sordum).mp3
Hüseyin Altın - Bitermi Sandin.mp3
Hüseyin Altın - Bizi Sarhoş Görüyorlar.mp3
Hüseyin Altın - Çocuk.mp3
Hüseyin Altin - Dargınım.mp3
Hüseyin Altin - Gecelerin Adamı.mp3
Hüseyin Altin - Hasret Akşamları (Gurbet Yolları).mp3
Hüseyin Altın - Hazan Kuşları.mp3
Hüseyin Altın - Kurtar Beni.mp3
Hüseyin Altın - Sat Git Anasini.mp3
Hüseyin Altın - Ümitlerim Bitince Gel.mp3
Hüseyin Altin - Zamanında.mp3
Hüseyin Altin - Zoruma Gidiyor.mp3

Hüseyin Altın - 2000'e Merhaba

Hüseyin Altın - Allah Büyüktür.mp3
Hüseyin Altin - Bahar Yeli.mp3
Hüseyin Altın - Batsin Bu Dünya.mp3
Hüseyin Altın - Bellimidir.mp3
Hüseyin Altın - Cennetim Sensin.mp3
Hüseyin Altın - Dünyalim.mp3
Hüseyin Altin - Elveda.mp3
Hüseyin Altin - Hasret Aksamlari.mp3
Hüseyin Altin - Hatirladin Mi.mp3
Hüseyin Altin - O Günlere Hasretim.mp3
Hüseyin Altin - Sevmek Günah Mi.mp3
Hüseyin Altın - Zalim.mp3


2000-Hüseyin Altın - 72 Den 99 A

Hüseyin Altin - Bizi Sarhos Görüyorlar.mp3
Hüseyin Altin - Darginim.mp3
Hüseyin Altin - Gecelerin Adami.mp3
Hüseyin Altin - Gurbet Yollari.mp3
Hüseyin Altin - Hazan Kuslari.mp3
Hüseyin Altin - Kurtar Beni.mp3
Hüseyin Altin - Merhaba Gurbet.mp3
Hüseyin Altin - Ümitlerim Bitince Gel.mp3
Hüseyin Altin - Zamaninda.mp3
Hüseyin Altin - Zoruma Gidiyor.mp3


2000-Hüseyin Altın - Bahar Yeli

Hüseyin Altin - Aşk Garip.mp3
Hüseyin Altin - Bahar Yeli.MP3
Hüseyin Altin - Bilmek Isterim.MP3
Hüseyin Altin - Bir Mecnun Yarattin.MP3
Hüseyin Altin - Bir Sir Oldu.MP3
Hüseyin Altin - Gulmeyi Ozledim.MP3
Hüseyin Altin - Kimsesizler.mp3
Hüseyin Altin - Nedendir.MP3
Hüseyin Altin - Son Sarkı.MP3
Hüseyin Altin - Yasamak.MP3


2001-Hüseyin Altın - Bu Gece

Hüseyin Altin - Bir Kulunu Cok Sevdim.mp3
Hüseyin Altin - Bu Gece.mp3
Hüseyin Altin - Bu Nasil Is Idi (U.H).mp3
Hüseyin Altin - Derdim Benimle.mp3
Hüseyin Altin - Divane.mp3
Hüseyin Altin - Elveda Canim.mp3
Hüseyin Altin - Istanbul'u Feth Etsende.mp3
Hüseyin Altin - Sari Gelin.mp3
Hüseyin Altin - Sirasimi Simdi.mp3


2004-Hüseyin Altın - Telli Turnam

Hüseyin Altin - Acem.mp3
Hüseyin Altin - Bayram Gelmis Neyimi.mp3
Hüseyin Altin - Derdim Coktur.mp3
Hüseyin Altin - Doktor.mp3
Hüseyin Altin - Gurbet.mp3
Hüseyin Altin - Haydar.mp3
Hüseyin Altin - Kirmizi Gül.mp3
Hüseyin Altin - Nedendir.mp3
Hüseyin Altin - Telli Turnam (Düet).mp3
Hüseyin Altin - Telli Turnam (Hazal).mp3
Hüseyin Altin - Yüce Dag Basinda Yanar Bir Isik.mp3


2006-Hüseyin Altın - Cennetim sensin

Hüseyin Altın - Batsın Bu dünya.mp3
Hüseyin Altın - Bitirim.mp3
Hüseyin Altın - Cennetim sensin.mp3
Hüseyin Altın - Çileden çıktım.mp3
Hüseyin Altın - Ne diyeceyim.mp3
Hüseyin Altın - Niye doğdum.mp3
Hüseyin Altın - Senden habersiz.mp3
Hüseyin Altın - Usandım.mp3
Hüseyin Altın - Vurdular beni.mp3


2012-Hüseyin Altın - Bizim Şarkımız - Yalnız Adam

Hüseyin Altın - Bizim şarkımız.mp3
Hüseyin Altın - Bu güne Kadar.mp3
Hüseyin Altın - Dadas Kızı.mp3
Hüseyin Altın - Dostla Muhabbet.mp3
Hüseyin Altın - Gardaslik.mp3
Hüseyin Altın - İntikamim Acı Olacak.mp3
Hüseyin Altın - O Sen Değilsin.mp3
Hüseyin Altın - Sarhoşun Mektubu Okunmaz.mp3
Hüseyin Altın - Verem Kanser Az Gelir.mp3
Hüseyin Altın - Yalnız Adam.mp3


Hüseyin Altın - Acem Kızı

Hüseyin Altın - Acem Kızı.mp3
Hüseyin Altın - Adem İle Havva.mp3
Hüseyin Altın - Biter Gülüm Biter.mp3
Hüseyin Altın - Dünyalım.mp3
Hüseyin Altın - Gökte Allah Yerde Sensin.mp3
Hüseyin Altın - Gülüm Odur.mp3
Hüseyin Altın - Hayalciyim.mp3
Hüseyin Altın - Haydar.mp3
Hüseyin Altın - Haydar 2.mp3
Hüseyin Altın - Kurban Olayım.mp3
Hüseyin Altın - Parklarda Sokaklardayım.mp3
Hüseyin Altın - Terket.mp3


Hüseyin Altın - Anilarla Konseri
Hüseyin Altin - Ahuzarini.mp3
Hüseyin Altin - Anlatayim Derdim.mp3
Hüseyin Altin - Ayip Vallahi Ayip.mp3
Hüseyin Altin - Beklerim Seni.mp3
Hüseyin Altin - Bulamadim Su Halimden Anlayan.mp3
Hüseyin Altin - Hasret Kaldim Yasamaya.mp3
Hüseyin Altin - Hayat Degmez Bir Kiza.mp3
Hüseyin Altin - Naz Cekecek Gücüm Yok.mp3
Hüseyin Altin - Neden Saclarin Beyazlanmis Arkadas.mp3
Hüseyin Altin - Senin Derdin Dertmidir Benim Derdin Yaninda.mp3
Hüseyin Altin - Tanrim Kullarini Böylemi Yarattin.mp3


Hüseyin Altın - Arabesk Söleni

Hüseyin Altın - Davaciyim.mp3
Hüseyin Altin - Dergah.mp3
Hüseyin Altın - Gezer Dururum.mp3
Hüseyin Altin - Hakkim Var Benim.mp3
Hüseyin Altin - Itermi Sandin.mp3
Hüseyin Altin - Kosar Gelirim.mp3
Hüseyin Altin - Kurtarin Kalbimi.mp3
Hüseyin Altin - Mümkünmü Sevgilim.mp3
Hüseyin Altin - Öpeyim Biraz.mp3
Hüseyin Altın - Rüya Gibi.mp3
Hüseyin Altın - Sevda Duragim.mp3
Hüseyin Altin - Yandim Allahim.mp3
Hüseyin Altın - Yarinda Gelmezsen.mp3


Hüseyin Altın - Aşka Sürgün
Hüseyin Altın - Ah Şu Istanbul.mp3
Hüseyin Altın - Arada Bir - Bayan.mp3
Hüseyin Altın - Aşk Sürgünü.mp3
Hüseyin Altın - Bir Zalimin Eline.mp3
Hüseyin Altin - Derdimi Anlatmak Istesem.mp3
Hüseyin Altin - Divane .mp3
Hüseyin Altin - Gor Halimi .mp3
Hüseyin Altin - Mutlu Gunler Nerde Kaldi .mp3
Hüseyin Altin - Mutluluk Hayal Oldu.mp3
Hüseyin Altin - Sabahsiz Geceler .mp3
Hüseyin Altin - Sabuha .mp3
Hüseyin Altin - Sucumuz Insan Olmak .mp3
Hüseyin Altin - Talihsiz Dogmusum .mp3
Hüseyin Altin - Tek Basina .mp3


Hüseyin Altın - Bana Değil Ona sorun

Hüseyin Altın - Allah Sevmis Yaratmis.mp3
Hüseyin Altin - Bahari Bekledim.mp3
Hüseyin Altın - Bana Değil Ona Sorun.mp3
Hüseyin Altin - Bir Sevda Ugrunda.mp3
Hüseyin Altin - Birlesemeyiz.mp3
Hüseyin Altin - Ey Benim Yüce Tanrim.mp3
Hüseyin Altin - Hazan Kuslari.mp3
Hüseyin Altın - Mutsuzum.mp3
Hüseyin Altin - Seni Yazmisim.mp3
Hüseyin Altın - Toprak Olur.mp3


Hüseyin Altın - Bizi Sarhoş Görüyorlar
Hüseyin Altin - Biktim Artik.mp3
Hüseyin Altin - Bize Yazik Degil Mi.mp3
Hüseyin Altın - Bizi Sarhoş Görüyorlar.mp3
Hüseyin Altin - Bu Ne Acaip Dünya.mp3
Hüseyin Altin - Cileler.mp3
Hüseyin Altin - Cok Yazik.mp3
Hüseyin Altin - Haksiz Kullar.mp3
Hüseyin Altin - Iciyorsam Sebebi Var.mp3
Hüseyin Altin - Nazar Degdi Sevgimize.mp3
Hüseyin Altin - Ne Kadar Kacsan Da Kurtulamazsin.mp3
Hüseyin Altın - Olmaz Olsun Böyle Hayat.mp3
Hüseyin Altin - Sefil Asik.mp3
Hüseyin Altın - Sevdigimden Ayirdilar.mp3
Hüseyin Altin - Takilmis Gider.mp3
Hüseyin Altin - Vuran Vurmus.mp3


Hüseyin Altın - Dargınım

Hüseyin Altın - Allah Kurtarsın.mp3
Hüseyin Altın - Bir Heves Bir Oyunmuş.mp3
Hüseyin Altın - Bulamazsın.mp3
Hüseyin Altın - Canımsın Cananımsın.mp3
Hüseyin Altın - Dargının.mp3
Hüseyin Altın - Derdim Sıralı.mp3
Hüseyin Altın - Merhaba Gurbet.mp3
Hüseyin Altın - Sensizde Yaşiarım.mp3
Hüseyin Altın - Seviyorum Diyeceğim.mp3
Hüseyin Altın - Sevmemiz Lazım.mp3
Hüseyin Altın - Sevmesini Bileceksin.mp3


Hüseyin Altın - Gecelerin Adamı

Hüseyin Altın - Askin Kurbani.mp3
Hüseyin Altin - Caresiz Asklar.mp3
Hüseyin Altın - Gecelerin Adami.mp3
Hüseyin Altin - Hazan.mp3
Hüseyin Altin - Hüseyin Altin - Çocuk.mp3
Hüseyin Altin - Kullarin Ne Günahi Var.mp3
Hüseyin Altin - Sende Anlarsin.mp3
Hüseyin Altin - Seni Özleyecegim.mp3
Hüseyin Altın - Sevenlerin Kervani.mp3
Hüseyin Altin - Suçlu Degilmi.mp3
Hüseyin Altin - Yetimlerin Ahi.mp3
Hüseyin Altin - Yetmezki Canim.mp3


Hüseyin Altın - Gönlünüzdeyim (Hazan Kuşları)

Hüseyin Altın - Bizi Sarhoş Görüyporlar.mp3
Hüseyin Altın - Dargınım.mp3
Hüseyin Altın - Gecelerin Adamı.mp3
Hüseyin Altın - Gurbet Yolları.mp3
Hüseyin Altın - Hazan Kuşları.mp3
Hüseyin Altın - Kurtar Beni.mp3
Hüseyin Altın - Merhaba Gurbet.mp3
Hüseyin Altın - Ümitlerim BVitince Gel.mp3
Hüseyin Altın - Zamanında.mp3
Hüseyin Altın - Zoruma Gidiyor.mp3


Hüseyin Altın - Sevda Durağı
Hüseyin Altın - Biter Mi Sandın.mp3
Hüseyin Altın - Gezer Dururum.mp3
Hüseyin Altın - Koşar Gelirdim.mp3
Hüseyin Altın - Kurtarın Kalbimi.mp3
Hüseyin Altın - Mümkünmü Sevgilim.mp3
Hüseyin Altın - Rüya Gibi.mp3
Hüseyin Altın - Sevda Durağım.mp3
Hüseyin Altın - Sevgilim Dinle.mp3
Hüseyin Altın - Yandım Allahım.mp3
Hüseyin Altın - Yarında Gelmezsin.mp3


Hüseyin Altın - Tatlı Azap

Hüseyin Altın - Adim Yanlizlik.mp3
Hüseyin Altın - Anlatayim Derdimi.mp3
Hüseyin Altın - Aşka Sayğı.mp3
Hüseyin Altın - Biktim Artik.mp3
Hüseyin Altin - Bizi Sarhos Görüyorlar.mp3
Hüseyin Altin - Dertliler Meyhanesi.mp3
Hüseyin Altin - Ic Diyenler Var.mp3
Hüseyin Altin - Isyankar.mp3
Hüseyin Altin - Seni Sende Kaybettim.mp3


Hüseyin Altın - Yarından Umut Yok
Hüseyin Altın - Arada Bir.mp3
Hüseyin Altın - Beterin Beteri Var.mp3
Hüseyin Altın - Gönül Hasta.mp3
Hüseyin Altın - Gör Halimi.mp3
Hüseyin Altın - Hasret Akşamları.mp3
Hüseyin Altın - Merhaba.mp3
Hüseyin Altın - Sattın Beni Dünya.mp3
Hüseyin Altın - Senden Öğrendim.mp3
Hüseyin Altın - Yarından Umut Yok.mp3

 İNDİR

 indirmek istedigin siteyi seç
 

Yorum Yap:

Mesaja Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

- Copyright © Full Album İndir Diskografi İndir Full Müzik İndir - Yazar: Mustafa KUL-