Yazar : Unknown 3 Ekim 2013 Perşembe



Sanatçı: Rafet El Roman
Albüm:  Tüm Albümleri (Discography)
Yıl: 1995-2013
Genre: Türk - Pop
Format: Mp3 - HQ 320 Kbps 44100 KHz
Parça sayı:  113
Dosya boyutu: 964,61 MB 

[1995] Rafet El Roman - Gençliğin Gözyaşı  (320 Kbps)


Rafet El Roman - Amerika.mp3
Rafet El Roman - Baba Ocağında.mp3
Rafet El Roman - Bilemem İnsanlar Ne Yapar.mp3
Rafet El Roman - Gençliğin Gözyaşı.mp3
Rafet El Roman - Leyla.mp3
Rafet El Roman - Sen ve Ben.mp3
Rafet El Roman - Seni Seviyorum.mp3
Rafet El Roman - Sorma Neden.mp3
Rafet El Roman - Şu Hayatta.mp3
Rafet El Roman - Yaşa Çiftçi.mp3

[1997] Rafet El Roman - En Güzel Günler Senin Olsun (320 Kbps)


Rafet El Roman - Affetmem.mp3
Rafet El Roman - Aşk Değilse.mp3
Rafet El Roman - Ayşem.mp3
Rafet El Roman - Bana Gerçekleri Söyle.mp3
Rafet El Roman - Bu Nasıl Sevgi.mp3
Rafet El Roman - En Güzel Günler Senin Olsun.mp3
Rafet El Roman - İsyan Ediyorum.mp3
Rafet El Roman - Nerdesin.mp3
Rafet El Roman - Seni Sevmiyorum.mp3
Rafet El Roman - Seni Sevmiyorum (dance mix).mp3
Rafet El Roman - Yokluğun Bir Felaket.mp3

[1999] Rafet El Roman - Hayat Hüzünlü (320 Kbps)


Rafet El Roman - Allah Biliyor.mp3
Rafet El Roman - Bay Bay.mp3
Rafet El Roman - Bir Melek Diliyorum.mp3
Rafet El Roman - Birgün Olmazsam.mp3
Rafet El Roman - Bugün Asik Oldum.mp3
Rafet El Roman - Bulmaca.mp3
Rafet El Roman - Hayat Hüzünlü.mp3
Rafet El Roman - Hersey Senin Elinde.mp3
Rafet El Roman - Liberta (El Romano).mp3
Rafet El Roman - Son Mektup.mp3

[2000] Rafet El Roman - Hanımeli  (320 Kbps)


Rafet El Roman - Beni Afeder Misin.mp3
Rafet El Roman - Elimde Degil.mp3
Rafet El Roman - Guzel Hayat.mp3
Rafet El Roman - Hanim Eli.mp3
Rafet El Roman - Her Seye Soz Gerekmez.mp3
Rafet El Roman - Hop Vatandas.mp3
Rafet El Roman - Hoscakal Sevgilim.mp3
Rafet El Roman - Olmuyor Bir Tanem.mp3
Rafet El Roman - Sana Donemem.mp3
Rafet El Roman - Soyle Boyle.mp3

[2002] Rafet El Roman - 5 NR Aşk


Rafet El Roman - Anlamsız Bir Fırtına.mp3
Rafet El Roman - Aşk.mp3
Rafet El Roman - Bugün Anladım.mp3
Rafet El Roman - Gönül.mp3
Rafet El Roman - Non Domandere.mp3
Rafet El Roman - Peşindeyim.mp3
Rafet El Roman - Şanslıyım.mp3
Rafet El Roman - Şanslıyım-Remix.mp3
Rafet El Roman - Tarihler Yazacak.mp3
Rafet El Roman - Yıllar Sonra.mp3
Rafet El Roman - Zamansız Bir Anda.mp3

[2004] Rafet El Roman - Sürgün [HQ 320 Kbps]


Rafet El Roman - Dön Bebegim.mp3
Rafet El Roman - Eyvah.mp3
Rafet El Roman - Gencligin Ilkbaharinda.mp3
Rafet El Roman - Hasretinle Yaniyorum.mp3
Rafet El Roman - Kumral Bomba.mp3
Rafet El Roman - Sonunda Bitti.mp3
Rafet El Roman - Sürgün… (Kendimi Bildim Bileli).mp3
Rafet El Roman - Umut.mp3
Rafet El Roman - Yalanci Sahidim.mp3
Rafet El Roman - Yanarim.mp3

[2005] Rafet El Roman - Kalbimin Sultanı  [320 Kbps]


Rafet El Roman - Bana sen lazımsın.mp3
Rafet El Roman - Kalbimin sultanı.mp3
Rafet El Roman - Kaybolan cennet.mp3
Rafet El Roman - Love.mp3
Rafet El Roman - Sahiller.mp3
Rafet El Roman - Sakla beni.mp3
Rafet El Roman - Sevda yolu.mp3
Rafet El Roman - Unut onu.mp3
Rafet El Roman - Yaşamak.mp3
Rafet El Roman - Yüreğimle seviyorum.mp3

[2006] Rafet El Roman - Gönül Yarası  [HQ 320 Kbps]


Rafet El Roman - Asklar Seni Bekler.mp3
Rafet El Roman - Az Ve Oz (Beni Affeder Misin).mp3
Rafet El Roman - Bir Damla Sevgi.mp3
Rafet El Roman - Elbet.mp3
Rafet El Roman - Gonul Yarasi.mp3
Rafet El Roman - Guzelim Yillar.mp3
Rafet El Roman - Sana Da Kalmaz.mp3
Rafet El Roman - Sende Hersey Yalandi.mp3
Rafet El Roman - Yana Yakila.mp3
Rafet El Roman - Yerine Kimseyi Koyamadim.mp3

[2008] Rafet El Roman - Bir Roman Gibi [320 Kbps]


Rafet El Roman - Ask-I Virane.mp3
Rafet El Roman - Askindan Haber Ver.mp3
Rafet El Roman - Bilsen De Bilmesen De.mp3
Rafet El Roman - Ne Oldu O Gunlere.mp3
Rafet El Roman - Ohne sie (Sensiz).mp3
Rafet El Roman - Omrumun Sahibi.mp3
Rafet El Roman - Seni Seviyorum.mp3
Rafet El Roman - Sevdim Ama Sonu Yoktu.mp3
Rafet El Roman - Son Veda.mp3
Rafet El Roman - Yasananlar Anlatilmaz.mp3

[2011] Rafet El Roman - Sevgiye Zaman Ver  [320 Kbps]


Rafet El Roman - Ayriliktan Soz Etme.mp3
Rafet El Roman - Bir Melek Diliyorum.mp3
Rafet El Roman - Direniyorun.mp3
Rafet El Roman - Ebedi Sevgili.mp3
Rafet El Roman - Gule Gule.mp3
Rafet El Roman - Sen Sen.mp3
Rafet El Roman - Seven Bilir.mp3
Rafet El Roman - Tukendigince.mp3
Rafet El Roman - Yanildim.mp3
Rafet El Roman - Yanimdakal.mp3


[2013] Rafet El Roman - Yadigar [320 Kbps]


Rafet El Roman - Ayrılık.mp3
Rafet El Roman - Can Bedenden Çıkmayınca.mp3
Rafet El Roman - İstersen.mp3
Rafet El Roman - Kalbine Sürgün feat. Ezo.mp3
Rafet El Roman - Körü Körüne feat. Ender Gündüzlü.mp3
Rafet El Roman - Kumsaldaki İzler.mp3
Rafet El Roman - Leyla.mp3
Rafet El Roman - Mümkün Değil.mp3
Rafet El Roman - Yadigar.mp3
Rafet El Roman - Yollar.mp3

 İNDİR

 insirmek istedigin siteyi seç








Yorum Yap:

Mesaja Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

- Copyright © Full Album İndir Diskografi İndir Full Müzik İndir - Yazar: Mustafa KUL-