Yazar : Unknown 3 Ekim 2013 Perşembe


Sanatçı: Uğur Işılak
Albüm:  Tüm Albümleri (Diskografı)
Yıl: 1990-2013
Genre: Türk
Format: Mp3 128-192 Kbps 44100 KHz
Parça sayı:  210
Dosya boyutu: 844 MB                  

[1990] Uğur Işılak - Gönul Turkusu

Ugur Işılak - Ben Beni.MP3
Ugur Işılak - Dusunurum.MP3
Ugur Işılak - Eyvah Eyvah.MP3
Ugur Işılak - GonuL.mp3
Ugur Işılak - GonuL Turkusu.MP3
Ugur Işılak - Haydi Haydi.MP3
Ugur Işılak - Nerde.MP3
Ugur Işılak - O Gunden Beri.MP3
Ugur Işılak - Sabretmeyi Dene.MP3
Ugur Işılak - Sozumuz Bizim.MP3
Ugur Işılak - YuruyeLim YigitLer.MP3


[1991] Uğur Işılak - Şafak Özlemi
Uğur Işılak - Bu günlerde.mp3
Uğur Işılak - Çocukluğumu özledim.mp3
Uğur Işılak - Delicesine.mp3
Uğur Işılak - Gönül türküsü.mp3
Uğur Işılak - Gördüğüm dünya.mp3
Uğur Işılak - Gün olur.mp3
Uğur Işılak - Haydi gel.mp3
Uğur Işılak - Sabah gelir gün doğar.mp3
Uğur Işılak - Umudumu yitirmedim.mp3
Uğur Işılak - Uzaktan bakıp geçme.mp3
Uğur Işılak - Vur gümlesin.mp3
Uğur Işılak - Yalnızlıkta çözüm var.mp3
Uğur Işılak - Yorgun.mp3
Uğur Işılak - Yüreğimde yara.mp3


Uğur Işılak - Dostlukarın Hatırına
Ugur Işılak - Adım mehmet.mp3
Ugur Işılak - Biz gardaş değilmiyiz.mp3
Ugur Işılak - Burası Peşkesistan.mp3
Ugur Işılak - Büyükler bilir - Şiir.mp3
Ugur Işılak - Buyur burdan yak.mp3
Ugur Işılak - Diyarlardan diyara.mp3
Ugur Işılak - Dostukların hatırına.mp3
Ugur Işılak - Duy sesimi - Emmi.mp3
Ugur Işılak - Gitti gelmez o günler.mp3
Ugur Işılak - hele bize gel.mp3
Ugur Işılak - İsyanlı sukut.mp3
Ugur Işılak - Ren kıyılarında.mp3
Ugur Işılak - Sen olmasanda.mp3


[1997] Uğur Işılak - Burası Peşkeşiştan

Uğur Işılak - Adım Mehmet.mp3
Uğur Işılak - Biz Gardaş Değilmiyiz.mp3
Uğur Işılak - Burası Peşkeşistan.mp3
Uğur Işılak - Büyükler Bilir.mp3
Uğur Işılak - Buyur Burdan Yak.mp3
Uğur Işılak - Divan Kurulacak.mp3
Uğur Işılak - Diyarlardan Diyarlara.mp3
Uğur Işılak - Dostlukların Hatırına.mp3
Uğur Işılak - Duy Sesimi.mp3
Uğur Işılak - Gel Hele Bize Gel.mp3
Uğur Işılak - Gitti Gelmez O Günler.mp3
Uğur Işılak - İsyan-ı Sükut.mp3
Uğur Işılak - Kolkola.mp3
Uğur Işılak - Ren Kıyılarında.mp3


[1999] Uğur Işılak - Dönen Alçak Olsun

Uğur Işılak - Ah dedikçe.mp3
Uğur Işılak - Anadolu doluyum.mp3
Uğur Işılak - Beşikten mezara kadar.mp3
Uğur Işılak - Bir türkü söyle.mp3
Uğur Işılak - Dilina kana bulama.mp3
Uğur Işılak - Dönen alçak olsun.mp3
Uğur Işılak - Feda ettim.mp3
Uğur Işılak - Göz nurum.mp3
Uğur Işılak - İstanbulu özledim.mp3
Uğur Işılak - Koçhisar elleri.mp3
Uğur Işılak - Marmara.mp3
Uğur Işılak - Ölesim gelir.mp3
Uğur Işılak - Yokluğumun resmi.mp3


[2001] Uğur Işılak - Söyleyeceklerim Var

Uğur Işılak - Erenlerin sofrasında.mp3
Uğur Işılak - Gemileri yakıyorum.mp3
Uğur Işılak - Gitme.mp3
Uğur Işılak - Haydi anadolu.mp3
Uğur Işılak - Muamma.mp3
Uğur Işılak - Namusum üstüne.mp3
Uğur Işılak - Nerdesin.mp3
Uğur Işılak - Şakir.mp3
Uğur Işılak - Sen yoksun diye.mp3
Uğur Işılak - Soran varsa.mp3
Uğur Işılak - Vakit tamam.mp3
Uğur Işılak - Yağmurlar ıslanmasın.mp3
Uğur Işılak - Zülfükar.mp3


[2001] Uğur Işılak - Yıldırım Gibi

Uğur Işılak - Başımın belası.MP3
Uğur Işılak - Canın olayım.MP3
Uğur Işılak - Dizginle.MP3
Uğur Işılak - Enstrumantal.MP3
Uğur Işılak - Gadan.MP3
Uğur Işılak - Gelen yar.MP3
Uğur Işılak - Gönlüm.MP3
Uğur Işılak - Gözleri.MP3
Uğur Işılak - Sanada yer var.MP3
Uğur Işılak - Sevmekte.MP3
Uğur Işılak - Sır düğümlü.MP3
Uğur Işılak - Yarala beni.MP3
Uğur Işılak - Yıldırım.MP3


[2004] Uğur Işılak - Ben Ağlarsam Kıyamet Kopar

Uğur Işılak - Aşkim Sana Emanet.mp3
Uğur Işılak - Ben Ağlarsam Kiyamet Kopar.mp3
Uğur Işılak - Bezmişim.mp3
Uğur Işılak - Biz Gardaş Değilmiyiz.mp3
Uğur Işılak - Cok Şükür Köylüyüm.mp3
Uğur Işılak - Deh Babam.mp3
Uğur Işılak - Deliyar.mp3
Uğur Işılak - Haydi Anadolu.mp3
Uğur Işılak - Herşeyin Bir Vakti Vardir.mp3
Uğur Işılak - Sen Yağmurumsun.mp3
Uğur Işılak - Senin Yüzünden.mp3
Uğur Işılak - Tuzgölü.mp3


[2004] Uğur Işılak - Kalabalik Yalnizlara

Uğur Işılak - Agladi Istanbul.mp3
Uğur Işılak - Ben Neler Yasadim.mp3
Uğur Işılak - Bir Damla Olsam.mp3
Uğur Işılak - Dönen Alcak Olsun.mp3
Uğur Işılak - Gecen Gün Ömürdendir.mp3
Uğur Işılak - Gözlerin.mp3
Uğur Işılak - Ha Senin Ha Benim (Siir).mp3
Uğur Işılak - Hayalin Renkleri Soldu.mp3
Uğur Işılak - Kanimin Son Damlasi.mp3
Uğur Işılak - Sensiz Olmuyor.mp3
Uğur Işılak - Söze Ne Gerek Var.mp3
Uğur Işılak - Tek Seni Sevdim.mp3


[2005] Uğur Işılak - Ozanca

Uğur Işılak - Bu Dert Beni Öldürecek.mp3
Uğur Işılak - Gelme Üstüme.mp3
Uğur Işılak - Gelsende Bir Gelmesende.mp3
Uğur Işılak - Gurbet Elde.mp3
Uğur Işılak - Güzel Dost.mp3
Uğur Işılak - Hata Bana Hak Sana.mp3
Uğur Işılak - Sen Olmadigin Zaman.mp3
Uğur Işılak - Sor Ögren.mp3
Uğur Işılak - Vakit Tamam.mp3
Uğur Işılak - Yarali.mp3
Uğur Işılak - Yillarima Vay.mp3


[2006] Uğur Işılak - Sil Baştan

Uğur Işılak - Bu Gece.mp3
Uğur Işılak - Buyur gönül haneme.mp3
Uğur Işılak - Dokunma.mp3
Uğur Işılak - Dünyanın sonuna geldik.mp3
Uğur Işılak - Gelmesin.mp3
Uğur Işılak - Gözlerime perdeyim.mp3
Uğur Işılak - İki elim kanda olsa.mp3
Uğur Işılak - İki gözümsün.mp3
Uğur Işılak - Sil baştan.mp3
Uğur Işılak - Uçur beni.mp3


[2008] Ugur Işılak - Sizin Gibi Degilim

Ugur Işılak - Ben Ölünce.mp3
Ugur Işılak - Bir Olana Bağlanmışım.mp3
Ugur Işılak - Bu Sen Değilsin.mp3
Ugur Işılak - ErenLer.mp3
Ugur Işılak - Geldi Geçti Ömrüm Benim.mp3
Ugur Işılak - Güzel Dost.mp3
Ugur Işılak - Ha Senin Ha benim.mp3
Ugur Işılak - Haydi Anadolu (1).mp3
Uğur Işılak - Sizin Gibi Değilim.mp3
Uğur Işılak - Vatan Sağolsun.mp3
Ugur Işılak - Yalanda Olsa (1).mp3
Ugur Işılak - Zaman Eski Zaman Değil.mp3


[2009] Ugur Işılak - Artik Geç Oldu

Ugur Isilak - Aramaktan Yoruldum.mp3
Ugur Isilak - Artik Geç Oldu.mp3
Ugur Isilak - El Yanar.mp3
Ugur Isilak - Imam Hüseyin.mp3
Ugur Isilak - Karaliyim.mp3
Ugur Isilak - Karisik Bir Duygudayim.mp3
Ugur Isilak - Kul Bana Küstü.mp3
Ugur Isilak - Olmak Için (Son Yargiya Bak).mp3
Ugur Isilak - Önyargiyi Birak (Son Yargiya Bak).mp3
Ugur Isilak - Sor Kendini.mp3
Ugur Isilak - Unutamiyorum.mp3
Ugur Isilak - Unutamiyorum (2. Düzenleme).mp3
Ugur Isilak - Yalan Sayilmaz.mp3


[2007] Uğur Işılak - Aşkın Cenazesi Var

Uğur Işılak - 35'lik.mp3
Uğur Işılak - Adım Mehmet.mp3
Uğur Işılak - Askin Cenazesi Var.mp3
Uğur Işılak - Balam.mp3
Uğur Işılak - Bir Gün Günes Dogacak.mp3
Uğur Işılak - En Sevgili.mp3
Uğur Işılak - Her Sey Türkiye Için.mp3
Uğur Işılak - Karisik Bir Duygu.mp3
Uğur Işılak - Tuz Gölü.mp3
Uğur Işılak - Yandı Bagdat.mp3


[2009] Uğur Işılak - Haydi Anadolu

Uğur Işılak - Haydi anadolu.mp3
Uğur Işılak - Haydi anadolu - Enstrumantal.mp3


[2009] Uğur Işılak - Haykırış
Uğur Işılak - Haydi İleri.mp3
Uğur Işılak - İki Dünya.mp3
Uğur Işılak - Kalubela.mp3
Uğur Işılak - Uyan.mp3


[2011] Ugur Işılak - Miras 1

Ugur Işılak - Beyhude Gamlanma.mp3
Ugur Işılak - Bir Tele Bakar.mp3
Ugur Işılak - Bu Sevda.mp3
Ugur Işılak - Ciktim Yucesine.mp3
Ugur Işılak - DedimDilber.mp3
Ugur Işılak - Gonul Serden Gecer.mp3
Ugur Işılak - Intizar.mp3
Ugur Işılak - Kavusmayinca.mp3
Ugur Işılak - Sefil Baykus.mp3
Ugur Işılak - Soyle.mp3
Ugur Işılak - Varidi Gitti.mp3
Ugur Işılak - Yatar Giderim.mp3


[2012] Uğur Işılak - Üstad

Uğur Işılak - Anneciğim.mp3
Uğur Işılak - Bekleyen  Beklenen.mp3
Uğur Işılak - Canım İstanbul.mp3
Uğur Işılak - Geçilmez.mp3
Uğur Işılak - Kaldırımlar.mp3
Uğur Işılak - Köroğlu.mp3
Uğur Işılak - O yar.mp3
Uğur Işılak - Sakarya Türküsü.mp3
Uğur Işılak - Şarkımız.mp3
Uğur Işılak - Yattığım Kaya.mp3
Uğur Işılak - Zindandan Mehmede.mp3


[2013] Uğur Işılak - Makam-ı Sultan


Uğur Işılak - Ayrı Düştüm.mp3
Uğur Işılak - Bin Türlü Derdim Vardır.mp3
Uğur Işılak - Bir Nefes Sıhhat.mp3
Uğur Işılak - Cananını Kasteder.mp3
Uğur Işılak - Derdi Derman Ederiz.mp3
Uğur Işılak - Elden Gider.mp3
Uğur Işılak - Mah-ı Tabanım (Şiir).mp3
Uğur Işılak - Ne Güzel Olur.mp3
Uğur Işılak - Sanat-ı Aşk.mp3
Uğur Işılak - Sanat-ı Aşk (Akustik Versiyon).mp3


 İNDİR
 indirmek istediginiz siteyi seçin


Yorum Yap:

Mesaja Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

- Copyright © Full Album İndir Diskografi İndir Full Müzik İndir - Yazar: Mustafa KUL-