Yazar : Unknown 5 Ekim 2013 Cumartesi



Sanatçı: Yılmaz Morgül
Albüm: Tüm Albümleri (Diskografı)
Yıl: 1995-2013
Genre: Türkçe
Format: Mp3 128-192 44100 KHz
Parça sayı: 136
Dosya boyutu: 543,22 MB


[1995] Yılmaz Morgül - Elveda Istanbul

Yilmaz Morgul - Al Fadimem.mp3
Yilmaz Morgul - Ben Delinin Biriyim.mp3
Yilmaz Morgul - Elveda Istanbul.mp3
Yilmaz Morgul - Geceler.mp3
Yilmaz Morgul - Kiz Sen Kimsin.mp3
Yilmaz Morgul - Kolay Degil.mp3
Yilmaz Morgul - Kurtar Beni.mp3
Yilmaz Morgul - Olsan Olsan.mp3
Yilmaz Morgul - Op Beni (turkuk.biz).mp3
Yilmaz Morgul - Ruzgarlandi Yatagim.mp3
Yilmaz Morgul - Senin Yuzunden.mp3
Yilmaz Morgul - Sut Dokmus Kedi Gibi.mp3


[1996] Yılmaz Morgül - Aşık Olmak İstiyorum & Unutama Beni

Yilmaz Morgül - Asik Olmak Istiyorum.mp3
Yilmaz Morgül - Askerlik Bitecek.mp3
Yilmaz Morgül - Canim Efendim.mp3
Yilmaz Morgül - Ciftetelli.mp3
Yilmaz Morgül - Daglar Daglar.mp3
Yilmaz Morgül - Gönlümün Sarkisi.mp3
Yilmaz Morgül - Kapildim Gidiyorum.mp3
Yilmaz Morgül - Kavusamadik.mp3
Yilmaz Morgül - Kirmizi Gülün Ali Var.mp3
Yilmaz Morgül - Özleyecegim.mp3
Yilmaz Morgül - Pencereden Kus Uctu.mp3
Yilmaz Morgül - Sabah Olmadan.mp3
Yilmaz Morgül - Unutma Beni.mp3
Yilmaz Morgül - Yagmur.mp3


[1996] Yılmaz Morgül - Yılmaz Morgul II

Yılmaz Morgül - Ağlama Değmez Hayat.mp3
Yılmaz Morgül - Al Yanına.mp3
Yılmaz Morgül - Avare Yıllar.mp3
Yılmaz Morgül - Bağışla Anne.mp3
Yılmaz Morgül - Bahçevan.mp3
Yılmaz Morgül - Cilveli.mp3
Yılmaz Morgül - Dertler Benim Olsun.mp3
Yılmaz Morgül - Evlenmek İstiyorum.mp3
Yılmaz Morgül - Sevenler Ayrılmasın.mp3
Yılmaz Morgül - Sulukule.mp3
Yılmaz Morgül - Yazıklar Olsun.mp3
Yılmaz Morgül - Zalim.mp3


[1997] Yılmaz Morgül - Masum Yalanlar

Yilmaz Morgul - Aklim Almiyor.mp3
Yilmaz Morgul - Benim Olacaksin.mp3
Yilmaz Morgul - Bir Muhabbet Kusu.mp3
Yilmaz Morgul - Boyle Seven Kaldimi Ki.mp3
Yilmaz Morgul - Bu Gece.mp3
Yilmaz Morgul - Hakkin Yok.mp3
Yilmaz Morgul - Her Kusun Eti Yenmez.mp3
Yilmaz Morgul - Kahir Mektubu 1.mp3
Yilmaz Morgul - Kahir Mektubu 2.mp3
Yilmaz Morgul - Kasimpasa Kiyilari Tersine.mp3
Yilmaz Morgul - Masum Yalanlar.mp3
Yilmaz Morgul - Seni Andim Bu Gece Kulaklarin Cinlasin.mp3
Yilmaz Morgul - Utaniyorum.mp3
Yilmaz Morgul - Yes No.mp3


[2000] Yılmaz Morgül - Olduğum Gibiyim

Yılmaz Morgül - Annem.mp3
Yılmaz Morgül - Avareyim.mp3
Yılmaz Morgül - Ben Delinin Biriyim.mp3
Yılmaz Morgül - Degmen Benim Gamli.mp3
Yılmaz Morgül - Gonlumun Sultani.mp3
Yılmaz Morgül - Gozlerin Bela Senin.mp3
Yılmaz Morgül - Hayirsizin Biri.mp3
Yılmaz Morgül - Icmek Istiyorum.mp3
Yılmaz Morgül - Istanbulda Bir Yerdesin.mp3
Yılmaz Morgül - Karadeniz Potpori.mp3
Yılmaz Morgül - Medet ALLAH im.mp3
Yılmaz Morgül - Tanri Istemezse.mp3
Yılmaz Morgül - Yaz Tanrim.mp3


[2001] Yılmaz Morgül - Turk Sanat Muzigi Klasikleri

Yilmaz Morgul - Ben Yururum Yane Yane.mp3
Yilmaz Morgul - Beyati Pesrev.mp3
Yilmaz Morgul - Dalda Cikmis Bir Elma.mp3
Yilmaz Morgul - Ey But-i Nev Eda.mp3
Yilmaz Morgul - Gonlumun Icinedir Gozden Irak Sevgilim.mp3
Yilmaz Morgul - Gozumde Ozleyis.mp3
Yilmaz Morgul - Gul Yuzlerin Sevkine Gel.mp3
Yilmaz Morgul - Her Mevsim Icimden Gelir Gecersin.mp3
Yilmaz Morgul - Konyali Kiz.mp3
Yilmaz Morgul - Kucuk Suda Gordum Seni.mp3
Yilmaz Morgul - Olmaz Ilac Sine-i Sad Pareme.mp3
Yilmaz Morgul - Ruzgar Soyluyor Simdi O Yerlerde.mp3
Yilmaz Morgul - Tanbur Taksimi.mp3
Yilmaz Morgul - Yillar Sonra Rastladim Cocukluk Sevgilime.mp3


[2003] Yılmaz Morgül - Can Parcam

Yilmaz Morgul - Anadan Ayri.MP3
Yilmaz Morgul - Can Parcam.MP3
Yilmaz Morgul - Caresizim.MP3
Yilmaz Morgul - Dogum Gunu.MP3
Yilmaz Morgul - Falci.MP3
Yilmaz Morgul - Geceler.MP3
Yilmaz Morgul - Gotur Beni Gittigin Yere.MP3
Yilmaz Morgul - Harput Turkusu.MP3
Yilmaz Morgul - Kopruyu Gecene Kadar.MP3
Yilmaz Morgul - Ozledim.MP3
Yilmaz Morgul - Tanima Beni.MP3
Yilmaz Morgul - Yalanci.MP3


[2005] Yılmaz Morgül - Cennet

Yilmaz Morgul - Askindan Oluyorum Zalim.mp3
Yilmaz Morgul - Askindan Oluyorum Zalim - Remix.mp3
Yilmaz Morgul - Beddua.mp3
Yilmaz Morgul - Bilmez ki.mp3
Yilmaz Morgul - Cam Kiriklari.mp3
Yilmaz Morgul - Cocuklugum Gencligim.mp3
Yilmaz Morgul - Mekanin Cennet Olsun.mp3
Yilmaz Morgul - Neredesin Sen.mp3
Yilmaz Morgul - Nikahsiz Ask.mp3
Yilmaz Morgul - Okyanus (turkuk.biz).mp3
Yilmaz Morgul - Olamazdik.mp3
Yilmaz Morgul - Sana Nasil Asik Oldum.mp3


[2008] Yılmaz Morgül - Türk Sanat Müziği Klasikleri (2 CD)

[2008] Yılmaz Morgül - Türk Sanat Müziği Klasikleri CD1
Yılmaz Morgül - Bir Rüzgardır Gelir Geçer Sanmıştım.mp3
Yılmaz Morgül - Gecenin Matemini.mp3
Yılmaz Morgül - İnleyen Nağmeler.mp3
Yılmaz Morgül - Kader Kime Şikayet Edeyim Seni.mp3
Yılmaz Morgül - Karam (Köprüler Yaptırdım).mp3
Yılmaz Morgül - Kırmızı Gülün Alı Var.mp3
Yılmaz Morgül - Ömrümüzün Son Demi.mp3
Yılmaz Morgül - Şarkılar Seni Söyler (turkuk.biz).mp3
Yılmaz Morgül - Sen Hep Beni Mazimdeki Halimle Tanırsın.mp3
Yılmaz Morgül - Sen Kimseyi Sevemezsin.mp3
Yılmaz Morgül - Yıllar Ne Çabuk Geçti.mp3

[2008] Yılmaz Morgül - Türk Sanat Müziği Klasikleri CD2
Yılmaz Morgül - Akşam Oldu Hüzünlendim Ben Yine.mp3
Yılmaz Morgül - Belki Bir Sabah Geleceksin.mp3
Yılmaz Morgül - Bu Akşam Bütün Meyhanelerini Dolaştım İstanbul'un.mp3
Yılmaz Morgül - Hani O Bırakıp Giderken Seni.mp3
Yılmaz Morgül - Kader Böyleymiş Ne Söylesem.mp3
Yılmaz Morgül - Karagözlüm Efkarlanma.mp3
Yılmaz Morgül - Nereden Sevdim O Zalim Kadını.mp3
Yılmaz Morgül - Nihansın Dideden.mp3
Yılmaz Morgül - Seni Ben Ellerin Olsun Diyemi Sevdim.mp3
Yılmaz Morgül - Sevmekten Kim Usanır.mp3


[2010] Yılmaz Morgül - Yılmaz Morgül

Yılmaz Morgül - Allah Allah.mp3
Yılmaz Morgül - Annem.mp3
Yılmaz Morgül - İyiki Aradın.mp3
Yılmaz Morgül - Kalenin Bedenleri.mp3
Yılmaz Morgül - Kendi İsteğimle Doğmadım.mp3
Yılmaz Morgül - Misket (turkuk.ru).mp3
Yılmaz Morgül - Perişanım Şimdi.mp3
Yılmaz Morgül - Perişanım Şimdi ( Vers. ).mp3
Yılmaz Morgül - Seni Sevmek Boynumun Borcu.mp3
Yılmaz Morgül - Tepecikli.mp3
Yılmaz Morgül - Uğur Böceğim.mp3


[2013] Yılmaz Morgül & Ayfer Er - Aşk Benden Sorulur (Single)

Yılmaz Morgül & Ayfer Er - Ask Benden Sorulur.mp3


İNDİR
indirmek istedigin sunucuyu seç

Yorum Yap:

Mesaja Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

- Copyright © Full Album İndir Diskografi İndir Full Müzik İndir - Yazar: Mustafa KUL-